logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Бизнес-план на создание туристической фирмы

Заказывай работу ТУТ

Зміст

Вступ. 3

1. Обґрунтування можливості створення підприємства. 4

2. Обґрунтування організаційно - правової форми підприємства. 12

3. Бізнес - план створення підприємства. 15

3.1. Резюме. 15

3.2. Суть проекту. 16

3.3. Аналіз ринку діяльності підприємства. 19

3.4. Маркетинговий план. 22

3.5. Виробничий план. 25

3.6. Організаційний план. 28

3.7. Фінансовий план. 29

3.8. Оцінка ризиків. 32

Висновки. 33

Список використаних джерел. 34

1. Обґрунтування можливості створення підприємства

Розвиток рекреаційно-туристичної сфери для багатьох країн є на сьогодні однією з головних задач. Україна, яка розташована в центрі Європи на перехресті транспортних шляхів, і яка має для поступального розвитку своєї рекреаційної сфери сприятливі природно-кліматичні умови, значний історико-культурний потенціал, необхідні людські та матеріальні ресурси, значно відстає від більшості європейських країн за рівнем розвитку рекреаційно-туристичних послуг. Такий стан не є нормальним і потребує активізації процесів щодо створення в нашій державі потужної рекреаційної індустрії, яка спроможна задовольняти різноманітні рекреаційні потреби як мешканців України так і іноземних туристів. При цьому слід враховувати, що організація рекреаційної діяльності на сьогоднішній день виступає не лише як задача містобудівна, а насамперед соціальна та економічна, що повинна  вирішуватися як  на загальнодержавному, так і на регіональному рівнях. Вирішення таких складних задач потребує наукової постановки досліджень, які можуть включатися як перед проектна стадія в процес містобудівного проектування на відповідному рівні. Містобудівні об’єкти різного рівня цілісності є складовою частиною системи взаємодії населення з оточуючим його середовищем, яке забезпечує необхідні умови для життєдіяльності людини та задовольняє його соціальні та біологічні потреби. У моделі взаємодії населення із середовищем  виділений компонент «діяльність», який безпосередньо не є об’єктом архітектурного проектування, при цьому  повноцінне просторове моделювання середовища може  відбуватися лише після дослідження інших компонентів моделі, в даному випадку це «діяльність», особливо існуючі проблеми її нинішнього стану.

 

 

Враховуючи вище сказане, всі регіони України можна об’єднати у певні групи. За кількістю ліжок у санаторно-курортних закладах виділяються групи регіонів: 1) найбільш розвинені (АР Крим, Одеська, Донецька області); 2) розвинені: (Львівська, Миколаївська, Запорізька, Херсонська, Дніпропетровська області); 3) середньо розвинені: (Київська, Харківська, Луганська області); 4) слабо розвинені: (Закарпатська, Вінницька, Черкаська, Чернігівська, Полтавська області та м. Київ); 5) нерозвинені: (м. Севастополь, Сумська, Кіровоградська, Рівненська, Тернопільська, Івано-Франківська та Чернівецька області). За часткою іноземних громадян у загальній кількості оздоровлених всі регіони України можна об’єднати у такі групи:

1) найбільш розвинені (АР Крим, Одеська, Львівська області);

2) розвинені (Миколаївська, Запорізька області);

3) середньо розвинені (Херсонська, Харківська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська області);

4) слабо розвинені (Рівненська, Тернопільська, Житомирська, Хмельницька, Вінницька, Черкаська, Чернігівська, Полтавська, Київська, Дніпропетровська,  Донецька, Луганська області);

5) нерозвинені: (Чернівецька, Кіровоградська, Сумська області).

Окремі дослідники вважають, що в цілому, для успішної реалізації державної програми "Розвиток туризму в Україні" необхідно провести ряд організаційних заходів, основними серед яких вважаються: формування економічних механізмів стимулювання розвитку іноземного та внутрішнього туризму, залучення інвестицій; спрощення митних процедур, впровадження спрощеної системи сплати податків, приватизація туристичних об'єктів та їх інфраструктури.

В цілому можна стверджувати, що на сьогодні більшість туристичних фірм країни працюють переважно на вивіз туристів, а отже і капіталу, за кордон, тобто на "імпорт вражень".

 

3. Бізнес - план створення підприємства

3.1. Резюме

Найменування підприємства: туристичне агентство «Арістея - Тур».

Адреса: Одеська область, містоОдеса, вулиця Уманська, будинок 45, офіс 2.

Сфера бізнесу: турагентська діяльність.

Термін початку діяльності підприємства: 1 квітня 2009 року.

Бізнес-план розрахований на 1 рік функціонування підприємства. Після закінчення цього терміну можна продовжити діяльність підприємства, якщо будуть досягнуті поставлені цілі і завдання.

Планується створити туристичне агентство, повне товариство «Арістея-Тур» у туристській сфері діяльності - внутрішній туризм. Рішення про створення туристичного агентства «Арістея - тур», прийняте зборами засновників від 01.02.2011 року.

Туристична фірма «Арістея-Тур» буде займається внутрішнім туризмом і надавати туристичне та екскурсійне обслуговування в Києві і по Україні, як іноземним, так і українськом туристам. Основний упор буде робитися на роботу з іноземними туристами з англомовних країн. Фірма приділяє особливу увагу тому, щоб дати можливість своїм клієнтам познайомиться з реальним життям в Україну. «Арістея - Тур» - підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю. Управління фірмою буде здійснюватися її власником. Залучення позикових коштів не планується, так як власники компанії володіють достатніми коштами для відкриття своєї справи.

Статутний капітал підприємства дорівнює 534174 грн .

Рівень рентабельності 758 %.

Індекс рентабельності 7,5.

Термін окупності проекту - 2 місяців.

База готовых работ: