logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Бізнес план - ПП "БудСтрой"

Заказывай работу ТУТ

Зміст

Резюме. 3

1.  Стратегія маркетингу. 4

1.1. Основна ідея проекту (огляд продукції) 4

1.2. Аналіз споживачів та сегментації ринку. 5

1.3. Аналіз конкурентів і визначення конкурентної політики. 5

1.4. Визначення маркетингового комплексу. 7

1.5. Просування продукту на ринок. 10

1.6. Аналіз каналів збуту. 12

2. План виробництва. 13

2.1. Сировина і постачання. 13

2.2. Аналіз розташування. 16

2.3. Проектування і технологія. 17

2.4. Планування трудових ресурсів. 17

2.5. Складання карти здійснення проекту. 19

3. Юридичний план. 20

4.  Фінансовий план. 20

5. Показники ефективності проекту. 23

6. Аналіз економічних ризиків. 25

Висновки. 27

Список використаних джерел. 28

Резюме

Основним напрямком діяльності підприємства «Буд Строй» є випуск такої продукції, як вікна, двері, вітражі та інші металопластикові огороджувальні будівельні конструкції.

У зв'язку з досить вагомою конкуренцією на цьому ринку, щоб завоювати свою нішу, в процесі виробництва фірми передбачається використовувати прогресивну і екологічно чисту технологію, спеціально замовлену за кордоном. Сировинна база виробництва на 100% забезпечується єдиним постачальником відповідно з єдиним технологічним задумом, що підвищує надійність готової продукції.

Загальна вартість проекту з введення в дію та експлуатації виробничого комплексу фірми з випуску металопластикових огороджувальних конструкцій - 1,206 млн. грн. Планований обсяг випуску готової продукції близько 10 000 м кв. на рік на загальну суму при ціні 360 грн. / м. кв. близько 3,6 млн. грн. на рік на основі діючих і проектованих виробничих потужностей. Надалі планується збільшити виробництво продукції.

Ринком збуту готової продукції є ділові кола та населення м. Києва і Київської області з рівнем доходів вищим за середній, тобто по суті справи це підприємці малого і середнього бізнесу, що використовують нашу продукцію для оформлення офісів, а також домашні господарства здійснюють євроремонт.

Персонал фірми складається з висококваліфікованих фахівців і знаходиться в стані комплектації. Загальна планована чисельність працюючих - 86 осіб. Конкурентоспроможність фірми забезпечується низькими внутрішньовиробничими витратами внаслідок забезпечення наскрізного технологічного процесу, а також ексклюзивним якістю готової продукції.

Конкурентоспроможність продукції забезпечена рядом факторів: ціни нижчі, ніж у конкурентів; відмінна якість;  використання сучасних технологій виробництва.

Усі обгрунтування вигідності даного проекту представлені в нижче наступних розділах бізнес-плану.

1.  Стратегія маркетингу

1.1. Основна ідея проекту (огляд продукції)

Підприємство  «БудСтрой» є великим виробником металопластикових вікон, дверей , вітражів та інших огороджувальних конструкцій у місті Київ і Київській області.

Основна ідея проекту - розглянути можливість збільшення обсягів виробництва даної продукції.

Основними завданнями підприємства є:

здійснити введення в дію та експлуатацію комплексного автоматизованого обладнання з метою забезпечення наскрізного технологічного процесу: закупівля сировини (комплектуючих і витратних матеріалів), виробництво (зборка) готової продукції і послуг, реалізація кінцевого продукту споживачеві;

закріпитися і розширити керований сегмент регіонального ринку збуту металопластикових виробів.

Для розміщення цеху з виробництва металопластикових огороджувальних конструкцій фірма «БудСтрой» необхідно орендувати виробничі площі в 200 м кв., оснащені всіма необхідними для виробництва комунікаціями: водопостачанням; каналізацією; вентиляцією; опаленням від котельні; електроживлення що складе 9000 грн. при 45грн. за 1 кв. м.

Передбачається придбати технологічне обладнання, необхідне для виробництва металопластикових огороджувальних конструкцій, з Німеччини, а саме основне обладнання цеху з виробництва металевих конструкцій, лінія по виробництву склопакетів. Робота цеху буде організована за принципом наскрізного технологічного процесу, що забезпечить значну економію внутрішньовиробничих витрат і суттєво підвищить рентабельність виробництва. Вартість обладнання складе 963360 грн.

Необхідно придбати 2 автомобілі  Газель (б/у) - 36000 грн. Необхідні виробничі матеріали на 1 міс. роботи - 32400 грн. Витрати на рекламу складуть близько 159120 грн. на рік.

Разом необхідно інвестицій на суму 1199880 грн.

Висновки

У  світовій  практиці  практично  всі  інвестиційні  проекти  описуються  за  допомогою  бізнес-планів.

Бізнес-план – це загальноприйнятий засіб ділової інформації. Українські підприємці іноді неправильно оцінюють сенс і призначення бізнес-плану і не приділяють йому достатньої уваги. Здебільшого таке відношення викликане уявленням про бізнес-план, як про деякий "звітний",  нікому  не  потрібний  документ.  Вважається,  що  при  розробці  бізнес-планів  даремно переробляється  величезна  кількість  інформації,  і  далі  розроблений  документ  кладеться  до  шухляди  і забувається. Але  зусилля,  витрачені  на  планування,  ніколи  не  бувають марними,  тому що  напрацьований досвід дозволяє уникнути крупних помилок і максимально плідно використовувати наявні ресурси.

Логіка розвитку і динаміка сучасного ринку свідчать – жодний успішний підприємець вже не може обійтися  без  плану  розвитку  свого  бізнесу.  Причому  цей  план  просто  зобов’язаний  бути  складений  на високому професійному  рівні. Без детального  бізнес-планування не  обійтися не  тільки на  етапі  створення своєї справи, але  і на стадіях просування товару або послуги на ринок, розширення бізнесу, при виході на нові ринки, а також у разі реорганізації підприємств і виробництв, здійсненні інвестиційних проектів.  Бізнес-планування є необхідним заходом, який проводять при створенні нового напряму діяльності,нового  або  діючого  підприємства  у  всіх  сферах  підприємництва,  а  так  само  при  визначенні  первинноїстратегії або при необхідності внесення коректувань до діяльності підприємства.  Зарубіжний досвід  і логіка, а також об’єктивний аналіз показують, що в умовах ринку самостійнепланування  на  рівні  господарських  осередків  стосовно  господарської  діяльності  суб’єкту  будь-якої власності необхідне і неминуче.  У процесі виконання курсової роботи «Бізнес-план фірми« БудСтрой »» були закріплені теоретичні знання і отримано можливість практично оцінити організаційні рішення щодо здійснення конкретних напрямків діяльності майбутнього підприємства на конкретному ринку за існуючих організаційно-економічних умовах.

Список використаних джерел

  1. Бизнес-планирование:  Учебн. /  Под  ред.  В.  М.  Попован,  С.  И.  Ляпунова. –  М.:  Финансы  и статистика, 2001. – 360 с.
  1. Верхоглядова  Н.І.  Управління  конкурентоспроможністю  вищої  освіти  в  процесі  формування людського капіталу: Дис.... д-ра екон. наук: 08.02.03. – Дн-ськ, 2005. – 503 с.
  1. Ёлкина  В.  Бизнес-планирование  девелоперских  проектов  в  Украине //  Строительство & реконструкция. – 2003. – № 6(82). – C. 35.
  1. Ковалев С., Ковалев В. Современные методологии описания бизнес-процессов: просто о сложном // Консультант директора. – 2004. – № 12. – С. 21-27.
  1. Козловський  В.О.,  Лесько  О.Й.  Бізнес-планування:  навч.  посібн. – 2-е  вид.,  доп.  та  перер. – Вінниця: УНІВЕРСУМ, 2008. – 241 с.
  1. Кривонос А. О. Бізнес-планування на підприємстві. — К.: МАУП, 2005. — 160 с.
  1. Кучеренко В. Р., Карпов В. А., Маркітан О. С. Бізнес-планування фірми. — К.: Знання, 2006. — 423 с.
  1. Лазарев  В.А., Мохначев  С.А.  Конкурентоспособность  вуза  как  объект  управления: Моногр. – Екатеринбург: Пригородные вести, 2003. – 160 с.
  1. Петруня Ю.Є. Маркетинг на ринку освітніх послуг // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 1. – С. 6-8.

10.Пашута М.  Бізнес-планування  як  фактор  успішної  підприємницької  діяльності //  Персонал. – 2006. – № 10. – С. 66-74.

11.Черняк В.З. Бизнес-планирование: Учеб. для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 470 с.

12.Тарасюк Г. М. Бізнес-план: розробка, обгрунтування та аналіз. — Житомир: ЖДТУ, 2006. — 419 с.

13.Тєлєтов О. С. Бізнес-план. — Суми: Видавництво СумДУ, 2005. — 104 с.

 

База готовых работ: