logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Бізнес-план турфірми

Заказывай работу ТУТ

1. Мета створення підприємства

Метою мого туристичного підприємства є надання широкого спектру якісних туристичних послуг для різного контингенту туристів.

Предметом діяльності туристичної агенції є:

-         організація прийому та обслуговування вітчизняних туристів в Україні (внутрішній туризм);

-         організація туристичних поїздок за межі України (зарубіжний туризм)

-         екскурсійна діяльність,

-         організація масового та оздоровчо-спортивного туризму.

-         організація прийому та обслуговування іноземних туристів в Україні (іноземний туризм) – в проекті.

Реалізація турпродукту (продаж путівок, надання транспортних, . екскурсійних та інших туристичних послуг, необхідних для повного забезпечення потреб туристів) здійснюється за цінами і тарифами, що встановлюються підприємством згідно з чинним законодавством України.

 

 

 

2. Заплановані напрями туристичної діяльності Вашого підприємства. Географічні напрямки, організаційні форми турів, їх тривалість, вікові категорії та соціальний рівень туристів

Пропозиція туристичної агенції “Екфун-тур” представлена екскурсійними турами, турами вихідного дня, турами для відпочинку, шоп-турами і турами для паломників. Кожна програма туру розробляється на основі існуючого попиту і індивідуальних побажань потенційних клієнтів. Враховуючи сезонність роботи агенції “Екфун-тур”, що характерно для всіх підприємств туристичної сфери, пропонуються подорожі літнього і зимового сезону представлені в таблиці 1  і їх середня вартість за місце в двомісному номері.

 

 

3. Види договорів, що плануються укладатись, співпраця з туроператорами. Договір з туроператором

Планується укладати наступні види договорів:  договір на туристичне обслуговування, договір з туроператорами.

 

 

6. Розробка маршруту з екскурсіями  для іноземних туристів

Організація екскурсійної програми:

  1. Оглядова екскурсія по Ялті. Історія перших кварталів. (5 євро)
  1. Місто Севастополь - -  піша прогулянка старим  містом.(5 євро)
  1. Катання морем на лайнері, яхтах, катамаранах. (20 євро)
  1. Музеї Криму (10 євро)

 

 

7. Календарний план проведення рекламної кампанії, цільова аудиторія, обрані засоби пересування турпродукту

стратегічними цілями на перспективу можуть бути:

  1. розробка ряду програм для цілорічних турів до Франції та Чехії, які поєднують відпочинок з екскурсійною програмою;
  1. пропозиція нових турів “Париж + ” і “Карлові Вари + Прага”, де надаються послуги лікування мінеральними та термальними водами відомого бальнеологічного курорту Чехії і  також подорожі до найстаріших і визначних місць Праги;
  1. зростання загальної кількості реалізації турів, шляхом проведення інтенсивної рекламної компанії у популярних періодичних виданнях туристичного направлення і розширення пропозиції послуг;
  1. розробка і впровадження серії турів екзотичного відпочинку, використання пропозиції відповідних турів провідних туроператорів туристичних фірм “Ренесанс”, “Яна”, “Соул” , програма яких включає відпочинок на островах

-          Мальдиви (неперевершена мозаїка 192 коралових островів з білосніжними пляжами, що затінені пальмами; найкращий у світі дайвінг, активний відпочинок, що захоплює; відомий Національний музей в столиці Мале, Мечеть Великої П’ятниці, Султанський парк). Розміщення в готелях 3-5*, можливі періоди перебування 10-12 днів, система харчування – напівпансіон, повний пансіон, тільки сніданок, транспорт – авіа.

-          Сейшели (справжній рай серед дикої природи: слабкий вітер, спокійний океан, купання в лазурних водах, дегустація страв місцевої кухні; всього 115 островів, найбільші – Мае і Прале; Ботанічний Вікторії з рідкісними рослинами; екзотичні пернаті в заповіднику Кузен; можливі види відпочинку і послуги – рибалка, дайвінг, гольф, оренда яхт, автомобілів). Розміщення в готелях 4-5*, можливі періоди перебування 8 і більше днів, система харчування – напівпансіон, повний пансіон, транспорт – авіа.

-          Шрі-Ланка (початкова назва країни Цейлон; велика кількість пам’ятників світової релігії; визначні місця – міста Анурадхапура 4ст. до н.е. і Полоннарува 12 ст. з храмами, місто Канди з відомим будийським Храмом Зуба, великий зоопарк Дехівала).  Розміщення в готелях 4*, можливі періоди перебування 11 днів, система харчування – напівпансіон, повний пансіон, транспорт – авіа.

-          Маврикій (вибір для тих, кому подобається активний відпочинок – круізи на яхтах, цілорічна рибалка, дайвінг, гольф, сафарі серед мавп, оленів, кабанів; визначні місця – мечеть Думма, урядовий палац в Порт-Луі 18 ст.). Розміщення в готелях 4*, можливі періоди перебування 8 - 12 днів, система харчування – напівпансіон, повний пансіон,  транспорт – авіа.

-          Організація комбінованих турів “Сейшели + Маврикій”, “Бангкок + Балі”, “Шрі-Ланка + Мальдіви”;

-                    новий   тур  “Відпочинок  на  тропічному  острові  Хайвань”

(див. додаток 4);

  1. підвищення якості послуг, що може здійснюватися за наступними направленнями:
  • залучення спеціалістів у сфері готельного бізнесу;
  • навчання і підвищення кваліфікації працівників;
  • мотивація праці працівників;
  • покращення організації роботи персоналу;
  1. розвиток співробітництва, яке буде забезпечуватися шляхом:

-       укладання договорів з партнерами (на транспорт, ресторани, екскурсійне обслуговування, культурно-масові розваги) і в тому числі налагодження зв’язків на вигідних умовах з іноземними партнерами;

-       маркетингові дослідження ринку (вивчення кон’юктури ринку, аналіз попиту і пропозиції, пошук нових партнерів).

Основною метою подальшої роботи туристичної агенції “Екфун-тур” є створення і у подальшому успішне функціонування в мережі Інтернет власного сайту  www.ekfun_tur.com.ua , який буде діяти як центр координації туристичних послуг.

Останнім часом більшість великих туристичних фірм створюють свої сайти з повною інформацією про основні послуги, які надаються, перелік країн, куди організовуються подорожі, базою даних по готелям із зображенням номерів і розвиненою інфраструктурою і багато іншої інформації. Метою розробки такого сайту є додаткове розміщення (окрім реклами, яка виходить за допомогою засобів масової інформації – газетах, журналах, радіо, телебаченні) своєї реклами в мережі Інтернет і  охоплення ще більшого ринку споживачів туристичних послуг та розширення партнерських  зв’язків. Саме за допомогою Інтернету та електронної пошти розповсюджується інформація про наявність тих чи інших турів і кожний користувач мережі Інтернет може використати її.

 

8. Річний фінансовий план діяльності підприємства

База готовых работ: