logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Логістика 4 - контрольна

Заказывай работу ТУТ

Зміст

Характеристика підприємства........................................................................ 2

Організація системи транспортування, зберігання та реалізації продукції. 5

Рекомендації по вдосконаленню системи зберігання, транспортування та реалізації  продукції.......................................................................................................... 7

Список використаної літератури.................................................................. 10

Характеристика підприємства

У сучасних економічних умовах торговим підприємством є складний організаційно-економічний комплекс (мал. 1).


Рисунок 1 - Структура ВАТ «Золотий колос»

Органом управління ВАТ «Золотий колос» є рада директорів і адміністрація, в яку входять генеральний директор, бухгалтер і головний інженер.

Управління підприємством здійснюється на базі певної організаційної структури. Структура підприємства і його підрозділів визначається підприємством самостійно. При розробці організаційної структури управління необхідно забезпечити ефективний розподіл функцій управління по підрозділах.

Раду директорів здійснює загальне керівництво діяльністю підприємства. Підприємство очолює генеральний директор, який організовує всю роботу підприємства і несе повну відповідальність за його стани і діяльність між державою і трудовим колективом.

Директор представляє підприємство у всіх установах і організаціях, розпоряджається майном підприємства, укладає договори, видає накази по підприємству, відповідно до трудового законодавства приймає і звільняє працівників, застосовує заходи заохочення і накладає стягнення на працівників підприємства, відкриває в банках рахунки підприємства.

Головний інженер керує роботою технічних служб підприємства, несе відповідальність за виконання плану, випуск високоякісної продукції, використання новітньої техніки і технології. Головний інженер очолює виробничий - технічна рада підприємства, що є дорадчим органом.

Бухгалтерія здійснює облік засобів фірми і господарських операцій з матеріальними і грошовими ресурсами, встановлює результати фінансово-господарської діяльності підприємства; проводить фінансові розрахунки із замовниками і постачальниками, пов'язані з реалізацією готової продукції, придбанням необхідної сировини, палива, матеріалів і так далі У завдання цього відділу входить також отримання кредитів в банці, своєчасне повернення позик, взаємовідношення з державним бюджетом.

Бухгалтерія проводить всесторонній аналіз результатів діяльності підприємства, розробляє заходи щодо зниження собівартості і підвищення рентабельності підприємства, поліпшення використання виробничих фондів, виявлення і використання резервів на підприємстві, здійснює методичне керівництво питаннями наукової організації праці, бере участь в розробці техніко-економічних нормативів і конкретних показників по економічному стимулюванню і ін.

Звичайно, всі відділи підприємства взаємозв'язані. Одні розробляють нові види продукції, інші - проводять, треті - контролюють виробництво, четверті - розробляють план по виходу продукції на ринок.

Для управління виробництвом потрібно мати повну і правдиву інформацію про хід виробничого процесу, про хід виконання планів. Тому, однією з функцій управління виробництвом є облік. Він забезпечує постійний збір, систематизацію і узагальнення даних, необхідних для управління виробництвом і контролю за ходом виконання планів і виробничих процесів.

Проте для управління виробництвом потрібно мати уявлення не тільки про хід виконання плану, результати господарської діяльності, але і про тенденції і характер змін, що відбуваються, в економіці підприємства. Осмислення, розуміння інформації досягаються за допомогою економічного аналізу. В процесі аналізу первинна інформація проходить аналітичну обробку: проводиться порівняння досягнутих результатів виробництва з даними за минулі відрізки часу, з показниками інших підприємств і среднеотрасльовимі; визначається вплив різних чинників на величину результативних показників; виявляються недоліки, помилки, невикористані можливості, перспективи і так далі

На основі результатів аналізу розробляються і обгрунтовуються управлінські рішення. Економічний аналіз передує рішенням і діям, обгрунтовує їх і є основою наукового управління виробництвом, забезпечує його об'єктивність і ефективність. Таким чином, економічний аналіз - це функція управління, яка забезпечує науковість ухвалення рішень.

Застосування колективної відповідальності призводить до істотного зниження втрат робочого часу, текучості кадрів.


Організація системи транспортування, зберігання та реалізації продукції

Перевозять хліб спеціалізованим автомобільним транспортом, обладнаним лотками для хліба. Хлібні вироби укладають на лотки в один ряд на нижню або бічну кірку або на ребро. 'Транспорт, що перевозить хліб, повинен відповідати певним санітарно-гігієнічним вимогам; дозвіл на його експлуатацію видає санітарна інспекція. Найбільш прогресивним в даний час є контейнерний спосіб перевезення хліба, при якому процеси його вантаження і вивантаження механізовані, скорочені простої автотранспорту, краще зберігається свіжість виробів

Хліб є продуктом короткочасного зберігання, тому існують обмежувальні терміни його реалізації. Хліб з житньої шпалерної, обдирання і житньо-пшеничної муки зберігається 36 ч. З пшеничної - 24. Мелкоштучниє вироби масою 200 грама і менш - 16 ч. Терміни зберігання виробів обчислюються з часу їх виходу з печі.

На підприємствах торгівлі хліб зберігають в підсобних приміщеннях і торгових залах. Приміщення мають бути сухими, чистими, вентильованими, з рівномірною температурою і відносною вологістю повітря. Хліб краще зберігає свої споживчі властивості при температурі 20-25 °C і відносній вологості повітря 75 %. При зберіганні в хлібі протікають процеси, що впливають на його масу і якість.

При усиханні відбуваються в основному втрата вологи і одночасне зменшення маси виробу. Формовий хліб усихає швидше, ніж череневий, оскільки має велику вологість. Мелкоштучниє вироби випаровують вологу інтенсивніше.

Реалізація готової продукції через власну збутову мережу здійснюється таким чином: Споживач, охочий придбати товар, приходить безпосередньо в збутову контору виробника (відділ продажів) і за готівку набуває товару. Покупець тут же забирає товар з складу на підставі накладної, яка виписується при оплаті продукції.

Відмінність кінцевого споживача на договірній основі від простого споживача полягає в тому, що покупці передує укладення договору, в якому указуються терміни постачання, умови оплати, відповідальність сторін.

У договорі може бути передбачено, що оплата здійснюватиметься не відразу, а в пізніші терміни або ж по частинах; крім того, може мати місце бартерний обмін, тобто покупець розплачуватиметься своєю продукцією або ж послугами, тоді як простий кінцевий споживач завжди розплачується наявними.

Наскільки відомо з практики, бартер ще більш ускладнює систему збуту.

Договори укладають більшою мірою з підприємствами або організаціями. Приватні особи, магазини інших фірм і дрібнооптові торговці купують продукцію за готівку.

Реалізація готової продукції через невласну збутову мережу відбувається за допомогою:

- магазинів інших фірм;

- дрібнооптових торговців.


Рекомендації по вдосконаленню системи зберігання, транспортування та реалізації  продукції

В даний час ринок хліба насищається, але найбільшою мірою це характерно для міст - центрів торгівлі. Проте ще є можливість зайняти нішу в цьому сегменті ринку, оскільки асортимент недостатньо задовольняє купівельний попит (всього на 40-50%).

Розвивається сектор дорогої хлібної продукції, це досить перспективний напрям на даний момент, але для того, щоб утриматися в цій ніші, необхідне застосування різних методів стимулювання збуту, починаючи із звичайної реклами, і закінчуючи навчанням продавців правилам роботи з хлібом для збільшення їх збуту.

Оскільки переважну частину асортименту представляють імпортні рецепти хліба, то можна зайнятися просуванням вітчизняних марок хліба, тим паче, що вони мають найбільш стабільний попит. Але слід враховувати той факт, що вітчизняне виробництво хліба зараз знижується і, можливо, для продовження роботи з конкретним виробником доведеться зробити деякі інвестиції, щоб дане підприємство могло на належному рівні забезпечувати фірму своєю продукцією.

Цілодобове відвантаження і великий об'єм документів на реалізацію є характерною особливістю роботи хлібобулочного підприємства. Тому доцільно розширити складське господарство і призвати до роботи велику кількість співробітників.

Основним завданням промислових підприємств є якнайповніше забезпечення попиту населення високоякісною продукцією. Темпи зростання обсягу виробництва продукції, підвищення її якості безпосередньо впливають на величину витрат, прибуток і рентабельність підприємства. Саме тому дуже важливо приділяти особливу увагу обліку готової продукції на підприємстві, оскільки це основна ланка будь-якого підприємства. У даній дипломній роботі розглянуті основні процеси обліку продукції, що випускається, а також її реалізації.

Обсяг виробництва і реалізації продукції є взаємозалежними показниками. В умовах обмежених виробничих можливостей і необмеженому попиті на перше місце висувається обсяг виробництва продукції. Підприємство повинне проводити такі товари і в такому об'ємі, які воно може реально реалізувати.

Готова продукція, як правило, має бути здана на склад в підзвітну суму матеріально відповідальній особі.

Основні недоліки підприємства:

  • устаткування;
  • великі витрати на транспортні послуги (знос транспортних засобів);
  • не достатньо якісний сервіс (клієнт може відмовитися від продукції);
  • неякісна і неконкурентоздатна рекламна політика послуг.

Не дивлячись на наявність таких, на мій погляд, достатньо серйозних недоліків існують і переваги, а саме:

  • за багато років існування підприємства з'явився великий круг постійних клієнтів;
  • послуги підприємства дозволяють економити час і звільняють від турбот по попередній підготовці товарів до продажу.

Можна портиади підприємству зосередитися на здійсненні послуг в області шкільного живлення, тобто поставляти шкільним установам хлібобулочні і кондитерські вироби. Також збільшити маркетингові концепції, тобто більше рекламувати свої послуги. Підприємству необхідно здійснювати свою діяльність не тільки через посередників, але і через склад підприємства. Оскільки транспортна система підприємства практично не функціонує, необхідно налагодити і поліпшити її.

Щоб досягти пропорційності між попитом і пропозицією, необхідно не тільки організовувати фізичний і комунікаційні потоки, але і вивчати і прогнозувати попит, удосконалювати взаємини між підприємствами і фірмами.

заказать курсовые, заказать курсовую, заказать диплом, заказать реферат, заказать контрольную, заказать дипломную, заказать курсовую работу, заказать дипломную работу, заказать контрольную работу, курсовая на заказ, диплом на заказ, дипломная работа на заказ,  реферат на заказ, контрольная работа на заказ, дипломную работу на заказ, дипломная на заказ, решение контрольных работ, написание курсовых, написание рефератов, , написание контрольных работ, написание бизнес-планов, написание отчетов практики, написание шпаргалок

написание курсовых, написание рефератов, написание контрольных работ, решение задач на заказ, заказать курсовые, заказать дипломные, заказать реферат, решение примеров, решение задач по математике,  заказать дипломную работу, контрольная работа на заказ, решение контрольных,  диплом на заказ, реферат на заказ, контрольная на заказ, курсовую заказать, курсовая на заказ, диплом заказать, заказать диплом, заказать реферат, заказать курсовую, заказать дипломную работу, курсовая, диплом,  заказать контрольную работу, дипломная работа на заказ, заказать курсовую, заказать дипломную, заказать реферат, заказать курсовую работу, заказать контрольную, курсовая работа, контрольных, решение задач, дипломная работа, решение задачи, дипломные, контрольные работы, курсовые работы, дипломные работы, курсовая на заказ, реферат на заказ, дипломную работу на заказ, дипломная на заказ, решение контрольных работ

 

База готовых работ: