![]() |
(068) 202 57 83 (095) 710 36 67 |
![]() Заявка |
![]() Viber |
![]() Skype |
![]() |
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………….. |
3 |
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ У ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА……. |
6 |
1.1. Суть інформаційних технологій в діяльності готелю………………. |
6 |
1.2. Види інформаційного забезпечення, що використовуються в діяльності готелю………………………………………………………….. |
8 |
1.3. Значення інформаційних технологій в діяльності готельних підприємств………………………………………………………………… |
11 |
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ФОРТЕЦЯ»………………………………………………………………... |
14 |
2.1. Загальні відомості про діяльність готельного комплексу «Фортеця»…………………………………………………………………. |
14 |
2.2. Основні показники діяльності готельного комплексу «Фортеця»… |
23 |
РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ РОБОТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ФОРТЕЦЯ»……………………………. |
31 |
РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ФОРТЕЦЯ»…………………………………………….. |
32 |
4.1. Напрямки вдосконалення роботи готельного комплексу «Фортеця»………………………………………………………………… |
32 |
4.2. Розрахунок витрат на впровадження запропонованих заходів…. |
34 |
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………….. |
37 |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………… |
39 |
ВСТУП
Актуальність дослідження. Готельне господарство - це складне багатофункціональне господарство, до якого у більшості випадків входить значна кількість підрозділів, що є основними для суміжних сфер діяльності. Це пов’язано з тим, що за своїм призначенням, крім основної послуги - надання ночівлі, готельне господарство надає значну кількість додаткових послуг.
Вплив інформаційних технологій на управління готелем величезний, оскільки прямо пов'язаний з підвищенням ефективності роботи як кожного менеджера окремо, так і готелю в цілому. Вони прямо впливають на конкурентноздатність на сьогоднішньому ринку. Використання комп'ютерних мереж, Інтернету та інтернет-технологій, програмних продуктів наскрізної автоматизації всіх бізнес-процесів готелю сьогодні не просто питання лідерства і створення конкурентних переваг, але і виживання на ринку в найближчому майбутньому.
Інформаційно-технічна революція змінила характер і методи ведення бізнесу. Використання можливостей технічного обміну сьогодні дозволяє легше і швидше створювати і продавати пакети послуг споживачам, вирішувати завдання фінансово-операційного управління, маркетингового планування, підвищувати конкурентноздатність і кількість продажів.
Для швидкого і безпомилкового контролю операцій повноцінного аналізу існуючої ситуації, швидкості і повноти обслуговування гостя у фронт-офісі, тобто для забезпечення високої економічної ефективності та високої якості послуг, неминучим і незамінним стає впровадження автоматизованих інформаційних систем управління.
Інформаційні технології (IT) готельного управління з'явилися у світовій готельній індустрії давно — біля двадцяти п'яти років тому, і пройшли великий шлях розвитку. На українському ринку IT управління готелем присутні відносно недавно. Експерименти з упровадження даних систем в готелях України стали проводиться з середини 90-х років. Кількість впроваджень вимірюється в десятках, а їхня якість найчастіше є предметом суперечок, чуток, домислів і розчарувань по сьогоднішній день.
Питання про можливості сучасних інформаційних технологій в готельному бізнесі розглядаються такими відомими українськими вченими, як Роглєв Х.[16], Скопень М., Худо В., Кияниця А., Кабушкин Н., Агафонова Л. та іншими.
Проведений аналіз вітчизняної і зарубіжної наукової літератури виявив неповноту висвітлення, а у деяких випадках практично повну відсутність теоретичних розробок і практичних досліджень з питань управління готельним господарством. Більшість науковців, зокрема Браймер Р.А., Бугаєнко В.С., Ісмаєв Д.К., Коган Т.Л., Наслєдніков А.В., Новіков В.М., Семенов В.С, Квартальнов В.А., Ходорков Л.Ф., якщо і приділяють увагу проблемам розвитку готельного господарства, то тільки як одній з складових туризму, тобто досить скорочено і неповно. Крім того, значно ускладнює проведення аналізу існуюча недосконала статистика з туризму та готельного господарства України. Все це свідчить про недостатню увагу як з боку держави, так науковців і спеціалістів до теоретичних і практичних проблем розвитку готельного господарства. Все вищенаведене потребує науково обгрунтованого і комплексного розгляду проблем управління готельним господарством як складової сфери послуг з урахуванням особливостей, що йому властиві.
Не існує ідеальної і єдиної моделі управління готелем. Але всі рішення обумовлені необхідністю задоволення потреб клієнтів, спираються на строго зафіксовану управлінську ієрархію.
Служба прийому та розміщення являється однією з важливих складових організаційної структури будь-якого готелю. Від її професійної роботи залежить успіх серед клієнтів, імідж, заповнюваність готелю, прибуток, та ін.
Об’єкт дослідження – робота інформаційного центру в готельному комплексі «Фортеця».
Предмет дослідження – робота інформаційного центру в підприємствах готельного типу.
Мета дослідження - проаналізувати діяльність роботи інформаційного центру в готельному комплексі «Фортеця», розглянути шляхи вдосконалення його роботи.
Для реалізації мети дослідження нами були поставлені наступні завдання:
- вивчити суть інформаційних технологій в діяльності готелю;
- ознайомитися із видами інформаційного забезпечення, що використовуються в діяльності готелю;
- з’ясувати значення інформаційних технологій в діяльності готельних підприємств;
- ознайомитися із загальними відомостями про діяльність готельного комплексу «Фортеця»;
- проаналізувати основні показники діяльності готельного комплексу «Фортеця»;
- проаналізувати роботу інформаційного центру готельного комплексу «Фортеця»;
- розробити напрямки вдосконалення роботи готельного комплексу «Фортеця»;
- провести розрахунок витрат на впровадження запропонованих заходів.
Інформаційну базу дослідження склали монографії вітчизняних і закордонних фахівців в області готельно-ресторанного бізнесу, статистичні дані, періодичні видання з готельної справи, інформаційно-аналітичні бюлетені.
База готовых работ: