logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Книжковий дизайн поетичних збірок ХХІ ст. - курсова робота

Заказывай работу ТУТ

ЗМІСТ

ВСТУП. 3

РОЗДІЛ 1. Загальні принципи оформлення художньої літератури ХХ ст. 5

1.1. Художньо-технічні особливості оформлення художньої літератури. 5

1.2. Художньо-технічні особливості оформлення поетичних збірок 13

РОЗДІЛ 2. Технічні особливості книжкового дизайну художньої літератури ХХІ ст. 16

2.1. Конструктивні особливості 16

2.2. Технологічні особливості (папір, друк) 20

РОЗДІЛ 3. Художні особливості книжкового дизайну поетичних збірок 22

3.1. Образне вирішення обкладинок 22

3.2. Художні особливості вирішення титульних елементів, форзацу та розворотів 23

ВИСНОВКИ. 26

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. 28

ДОДАТКИ. 31

Додаток А. Книжковий дизайн оформлення обкладинки поетичних збірок ХХ ст. 31

Додаток Б. Книжковий дизайн оформлення обкладинки поетичних збірок ХХІ ст. 32


ВСТУП

Друковане видання відіграє важливу роль у житті суспільства. Немає людини, яка хоча б раз на день не звернулася до газети, журналу, улюбленої книги, не переглянула рекламу. При цьому на сприйняття змісту значною мірою впливають візуальні чинники, що формуються під час перетворення авторського твору в твір друку. До того ж, існують особливості, притаманні певному виду видань. Так, віршовані твори найкраще сприймаються в невеликому форматі.

Дизайн книги – це особливий вид проектної міждисциплінарної естетичної діяльності, який полягає в комплексному, системному створенні книги як духовної та матеріальної цінності. Під змістом книжкового дизайну ми розуміємо цілеспрямовану, упорядковану та систематизовану взаємодію різних видів творчої діяльності, які поетапно розгортаються в процесі художнього проектування моделі книги (передпроектне дослідження, розробка проектного завдання, проектна пропозиція та впровадження проекту у виробництво). Дизайн книги – це не тільки індивідуальна, а й колективна форма творчої діяльності.

Питання оформлення художньої літератури в усі часи привертало увагу науковців та, особливо, практиків. Саме цим пояснюється те, що більшість праць з художньо-технічного редагування, оформлення були написані практиками художниками-редакторами з багаторічним досвідом (П. Гіленсон, С. Добкін, Б. Валуєнко, Ю. Адамов, Н. Гончарова, В. Пахомов, В. Фаворський). Серед сучасних дослідників художньо-технічного оформлення друкованих видань слід зазначити М. Тимошика, В. Саву, С. Ярему, А. Мільчина, С. Гавенко, Е. Огар, Н. Дубіну, В. Єфімова, З. Партико. З розвитком науки і технологій змінюються технологічні процеси підготовки до друку видань, які знаходить своє відображення в науковій літературі. Крім того, змінюються потреби читачів, що має позначатися на в оформленні видання відповідно до його призначення.

Об'єкт дослідження – тенденції книжкового дизайну в ХХ та ХХІ ст.

Предмет дослідження – художньо-технічні особливості оформлення поетичних збірок в ХХ та ХХІ ст.

Мета дослідження – дослідити технічні та художні особливості книжкового дизайну поетичних збірок ХХІ ст..

Відповідно до мети дослідження було визначено такі завдання:

1. Дослідити художньо-технічні особливості оформлення поетичних збірок в ХХ ст..

2. Висвітити конструктивні та технологічні особливості книжкового дизайну художньої літератури ХХІ ст.

3. Розкрити художні особливості образного вирішення обкладинок поетичних збірок.

4. Проаналізувати художні особливості вирішення титульних елементів, форзацу та розворотів.

База готовых работ: