logo (068) 202 57 83     (095) 710 36 67
help
Заявка
help
Viber
help
Skype
email_icon
E-mail
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Мы профессионально позаботимся о Вашей успешности 24 часа в сутки 7 дней в неделю

Системи підтримки прийняття рішень - контрольна робота

Заказывай работу ТУТ

 

Зміст

 

Вступ………………………………………………………………………………………3

1. Системи підтримки прийняття рішень – крок у поміч менеджеру. Приклади систем……………………………………………………………………………….……..4

1.1.Історія виникнення СППР………………………………………………………..…4

1.2.Характеристика СППР………………………………………………………………..5

1.3. Комп'ютерні системи підтримки прийняття рішень…………………………….…6

1.4. Бази даних і СППР…………………………………………………………………...7

1.5. Електронне середовище як інтеграція СППР………………………………………8

1.6. Приклади СППР……………………………………………………………………...9

1.7. Системи підтримки прийняття рішень – крок у поміч менеджеру……………...12

Висновки……………………………………………………………………………………14

Список використаної літератури………………………………………………………….15

Вступ

Системи підтримки прийняття рішень (СППР) виникли у результаті злиття керівницьких інформаційних систем і систем керування базами даних - це системи, що максимально пристосовані до розв'язування задач щоденної керівницької діяльності, і є інструментом, що покликаний надати допомогу тим, хто вирішує (робить вибір). За допомогою СППР може проводитись вибір рішень у певних неструктурованих і слабкоструктурованих задачах, у тому числі й тих, що мають багато критеріїв.

СППР, як правило, є результатом дослідження з кількох дисциплін, що включає у себе теорії баз данихштучного інтелекту, інтерактивних комп'ютерних систем, методів імітаційного моделювання.

Ранні визначення СППР (на початку 70-х років минулого століття) показували такі моменти:

1. Можливість оперування з неструктурованими чи слабкоструктурованими задачами, на відміну від задач, із якими має справу дослідження операцій.

2. Інтерактивні автоматизовані (тобто реалізовані на базі комп'ютера) системи.

3. Розподіл даних та моделей.

Досі немає єдиного визначення СППР. Наприклад, деякі автори під СППР розуміють «інтерактивну прикладну систему, що забезпечує кінцевим користувачам, які приймають рішення, легкий і зручний доступ до даних і моделей з метою прийняття рішень у напівструктурованих і неструктурованих ситуаціях з різних галузей людської діяльності». Відомі й інші означення, наприклад: «СППР — це такі системи, які ґрунтуються на використанні моделей і процедур з обробки даних та думок, що допомагають керівникові приймати рішення»; «СППР — інтерактивні автоматизовані системи, що допомагають особам, які приймають рішення, використовувати дані й моделі, щоб вирішувати неструктуровані та слабоструктуровані проблеми»; «СППР — комп'ютерна інформаційна система, використовувана для підтримки різних видів діяльності під час прийняття рішень у ситуаціях, коли неможливо або небажано мати автоматичну систему, яка повністю виконує весь процес рішень». Нарешті, існує твердження, згідно з яким СППР являє собою специфічний і добре описуваний клас систем на базі персональних комп'ютерів.

Таке розмаїття означень систем підтримки прийняття рішень відбиває широкий діапазон різних форм, розмірів, типів СППР [3, с. 21].

У данній роботі ми розглянемо системи підтримки прийняття рішень як крок у

поміч менеджеру. Наведемо також приклади систем.


 

 

База готовых работ: